اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

وزیر علوم در جمع خبرنگاران:

متاسفانه هنوز پاسخی از بانک مرکزی در مورد نرخ رسمی ارز دانشجویی داده نشده

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به آخرین وضعیت اختصاص ارز دانشجویی گفت: متأسفانه هنوز پاسخی از سوی بانک مرکزی در خصوص نرخ رسمی این ارز اعلام نشده است.

متاسفانه هنوز پاسخی از بانک مرکزی در مورد نرخ رسمی ارز دانشجویی داده نشده

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شصت و دومین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر با بانک مرکزی در خصوص تخصیص ارز دانشجویی در شش ماهه اول سال جاری به توافق رسیده‌ایم که بر این اساس دانشجویانی که قانوناً به آنها ارز دانشجویی تعلق می‌گیرد توسط سازمان امور دانشجویان اطلاع‌رسانی لازم اتخاذ شده ارز خود را دریافت کنند.

وی افزود: برخی دانشجویانی که در سامانه اختصاصی این موضوع ثبت‌نام کرده‌اند ارز خود را دریافت و برخی دیگر هم در حال دریافت هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در نرخ ارز به وجود آمده برای تخصیص ارز دانشجویی در شش ماهه دوم سال از بانک مرکزی تقاضا کرده‌ایم که همانند شش ماهه اول سال جاری ما را حمایت کنند.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز از سوی بانک مرکزی در مورد نرخ رسمی ارز که قرار است به دانشجویان تخصیص پیدا کند پاسخی داده نشده و اصرار ما این است که ارز دانشجویی را میان مجموعه‌های ضروری کشور در نظر گرفته و امیدواریم این کار انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول