اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

در صفحه شخصی وزیر علوم صورت گرفت

اعتراض دانشجویان به حذف ارز دانشجویی

براسا‌س بخشنامه بانک مرکزی، سهمیه ارز دانشجویی به نرخ آزاد اعلام شد که پس از اعلام این خبر، دانشجویان با ورود دسته جمعی به صفحه شخصی وزیر علوم در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعتراض خود را نشان دادند.

اعتراض دانشجویان به حذف ارز دانشجویی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روز گذشته خبری مبنی بر حذف ارز دانشجویی در رسانه‌ها منتشر شد که این موضوع ناراحتی دانشجویان را در پی داشته است.

خبر این بود که براساس بخشنامه بانک مرکزی از اول فروردین ماه امسال تامین ارز بابت شهریه و هزینه اقامت دانشجویان آزاد شاغل به تحصیل در خارج از کشور به نرخ آزاد انجام می‌شود.

پیرو بخشنامه شماره 96/291654 مورخ14 آذرماه سال 96 مرتبط با بخش سوم مجموعه مقررات ارزی «خدمات ارزی و سایر مبادلات ارزی بین‌المللی»، تامین ارزی بابت شهریه و هزینه اقامت دانشجویان آزاد شاغل به تحصیل در خارج از کشور (موضوع بندهای (3-2) و (3-3) از قسمت «ب» بخش سوم مجموعه مذکور) از تاریخ اول فروردین ماه سال 97 صرفا به نرخ آزاد و کماکان از طریق آن بانک امکان‌پذیر است.

پس از رسانه‌ای شدن این بخشنامه، دانشجویان بسیاری در صفحه شخصی منصور غلامی وزیر علوم در شبکه اجتماعی اینستاگرام، کامنت « نه به حذف ارز دانشجویی» را ارسال کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول