اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:

اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومانی «شیر مدرسه» هنوز تخصیص نیافته است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال ۱۸۰ میلیارد تومان برای «شیر» مدرسه در نظر گرفته شده است، گفت: اعتبار شیر مدارس ابلاغ شده است اما تخصیص آن را نگرفتیم.

اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومانی «شیر مدرسه» هنوز تخصیص نیافته است

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره تکلیف توزیع شیر در مدارس در سال‌ تحصیلی جدید، اظهار کرد: اعتبارش به ما ابلاغ شده است اما تخصیص را نگرفتیم؛ توزیع شیر بین دانش‌آموزان منوط به گرفتن تخصیص است و اگر سازمان برنامه و بودجه تخصیص را بدهد، توزیع شیر در سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار ردیف شیر مدرسه ۱۸۰ میلیارد تومان است، افزود: یک مشکلی که در مورد پیگیری مسائل مربوط به شیر مدرسه وجود دارد، این است که همه خبرنگاران و مردم از ما که حلقه چهارم هستیم، این موضوع را پیگیری می‌کنند.

الهیار ترکمن ادامه داد: اولین حلقه، سازمان برنامه و بودجه است و بعد سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان است که قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد  و پس از آن،> اتحادیه انجمن‌های لبنی شیر کشور را داریم که بتواند بازار را تنظیم کند و شیر را در اختیار ما قرار دهد و آخرین حلقه ما هستیم که شیر را بین دانش‌آموزان را توزیع می‌کنیم و البته پیگیر آن هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول