اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

در نامه به نماینده یونیسف در ایران

مسببان کشتار دانش‌آموزان یمنی محاکمه شوند

دبیران کل «کانون تربیت اسلامی»، «جامعه اسلامی فرهنگیان» و «جمعیت اسلامی فرهنگیان» در نامه‌ای به نماینده یونیسف در ایران، خواستار برخورد با مسببان کشتار دانش‌آموزان یمنی شدند.

مسببان کشتار دانش‌آموزان یمنی محاکمه شوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،  محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی، عزت اله دهقان دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و مسلم میرزاپور دبیرکل جمعیت اسلامی فرهنگیان در نامه‌ای به ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران، خواستار حاکمه مسببان کشتار دانش‌آموزان یمنی شدند.

در این نامه آمده است: جنایت اخیر حمله به اتوبوس حامل کودکان یمنی و کشتار وحشیانه بیش از 51 نفر آنان در ادامه نسل کشی و قتل عام بیش از 3000 کودک و نوجوان از ابتدای حملات ائتلاف سعودی به مردم مظلوم یمن، هر انسان آزاده ای را متاثر ساخته و نا امیدی ناشی از انفعال سازمانهای بشر دوستانه مو جب تأثر موکد شده است.

از آنجایی که تا به حال از سوی مجامع بین المللی اقدامی مؤثر که بتوانداین قبیل جنایات ددمنشانه را متوقف کند، صورت نگرفته است به حکم وظیفه بشر دوستانه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان ایران اسلامی انتظار دارد مسؤولان یونیسف مسببان این جنایت جنگی را از طریق دادگاه‌های بین‌المللی تحت تعقیب قرار دهند تا شاید دبگر کودکان یمنی با خاطری آسوده تر به ادامه تحصیل بپردازند. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول