اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

در باکس‌آفیس چین

«میلیاردر» چینی همچنان در صدر است

فیلم «سلام آقای میلیاردر» برای دو هفته پیاپی در صدر گیشه فروش قرار گرفت.

«میلیاردر» چینی همچنان در صدر است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی، فیلم «سلام آقای میلیاردر» در باکس‌آفیس کشور چین با فروش ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری برای دو هفته پیاپی در صدر پرفروش‌ها قرار گرفت.

آمار نشان می‌دهد که فیلم «میلیاردر» دقیقا ۵۰درصد افت فروش داشته است، با این وجود باز هم  با اختلاف زیاد نسبت به فیلم «کارآگاه دی» در صدر باکس‌آفیس چین جای گرفته است. این فیلم با مجموع فروش ۲۹۵ میلیون دلار در ۱۰ روز اکران به این موفقیت دست یافته است.

فیلم «کارآگاه دی» با فروش ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری و با فروش کلی ۷۶ میلیون و ۹۰۰ هزار دلاری در رده‌بندی جهانی در جایگاه دهم ایستاده است.

۲ میلیون دلار از فروش «میلیاردر» مربوط به ۴۸۳ مورد پخش و اکران به صورت آی‌مکس است.

فیلم «نگهبانان باد» نیز با فروش ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار پس از «میلیاردر» و «کارآگاه دی» در جایگاه سوم فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس کشور چین قرار دارد.

فیلم ژاپنی «دزدان فروشگاه» که امسال «نخل طلای کن» را ازآن خود کرد با فروش ۷ میلیون دلاری در این فهرست در جایگاه چهارم قرار گرفت.

فیلم انیمیشن «یوگو و لالا» با فروش ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در مدت سه روز توانست جایگاه پنجم فهرست باکس‌آفیس چین را ازآن خود کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول