اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«دزدان دریایی کاراییب» پرفروش‌ترین فیلم باکس‌آفیس

«سکوت مردان مرده» از سری فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب با فروش ۶۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری در صدر جدول باکس‌آفیس پرفروش‌ترین فیلم‌های آمریکای شمالی ایستاد.

«دزدان دریایی کاراییب» پرفروش‌ترین فیلم باکس‌آفیس

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، «سکوت مردان مرده» از سری فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب با فروش 62 میلیون و 200 هزار دلاری در صدر جدول باکس‌آفیش پرفروش‌ترین فیلم‌های آمریکای شمالی ایستاد.

«نگهبانان کهکشان2» با فروش 19 میلیون و 900 هزار دلاری در جایگاه دوم این فهرست قرار گرفت. «بِی‌واچ» با 18 میلیون و 100 هزار دلار در جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

«بیگانگان» با 10 میلیون و 500 هزار دلار، «همه چیز همه چیز» با 6 میلیون و 200 هزار دلار، «خاطرات روزانه یک کودک ضعیف» با 4 میلیون و 400 هزار دلار، «ربوده شده» با 3 میلیون و 900 هزار دلار، «شاه آرتور،افسانه شمشیر» با 3 میلیون و 200 هزار دلار ، «بچه رییس» با 1 میلیون و 700 هزار دلار و «دیو و دلبر» با 1 میلیون و 600 هزار دلار فروش به ترتیب چهارمین تا دهمین فیلم پرفروش باکس‌آفیس هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول