اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات قریب‌الوقوع ارتش سوریه علیه داعش در صحرای شرقی «سویداء»

رسانه‌ها از قصد ارتش سوریه برای آغاز عملیاتی علیه داعش در صحرای شرقی «سویداء» طی 48 ساعت آینده خبر دادند.

عملیات قریب‌الوقوع ارتش سوریه علیه داعش در صحرای شرقی «سویداء»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه طی چند 48 ساعت آینده عملیات خود علیه گروهک داعش در صحرای شرقی «سویداء» را آغاز خواهد کرد.

بر اساس گزارش روزنامه‌ «الاخبار»، این عملیات از محور شمال شرقی آغاز خواهد شد و هدف آن تأمین امنیت مرزهای شرقی استان سویداء و پایان دادن به حضور عناصر داعش در آخرین پایگاهش در جنوب شرقی سوریه است.

در ادامه این گزارش آمده است، ارتش سوریه برای این منظور، نیروهای بسیاری را بسیج کرده و بمباران هوایی به مواضع تروریست‌ها آغاز شده تا پس از آن پیشروی نیروهای زمینی صورت بگیرد.

ارتش سوریه مواضع خود در مرز شرقی استان سویداء به طول 100 کیلومتر را تقویت کرده تا مانع از نفوذ دوباره تروریست‌ها به مواضع امن شوند.

گروه تروریستی داعش هفته گذشته با حمله به استان سویداء واقع در جنوب سوریه، ۳۶ زن و کودک سوری را ربود. همچنین طی حملات انتحاری تروریست‌های داعش به ریف شرقی و شمال شرقی استان سویداء در سوم ماه جاری (مردادماه) بیش از 200 سوری جان خود را از دست دادند و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول