اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام رئیس‌جمهور لبنان به «بشار اسد» در پی حمله داعش در «سویداء»

رئیس‌جمهور لبنان در پیامی به همتای سوری خود، کشته و زخمی شدن دهها غیرنظامی در پی حمله داعش در «سویداء» را به وی تسلیت گفت.

پیام رئیس‌جمهور لبنان به «بشار اسد» در پی حمله داعش در «سویداء»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان، پنجشنبه‌شب، با ارسال پیامی به همتای سوری خود، کشته و زخمی شدن صدها زن و کودک در استان سویداء را تسلیت گفت.

گروه تروریستی داعش صبح چهارشنبه با حمله به شهر سویداء و چند روستا در این استان، در جنوب سوریه، بیش از 200 نفر را به کام مرگ فرستاد و نزدیک به همین تعداد را مجروح کرد.

به گزارش وبگاه خبری «النشره» لبنان، عون حمله داعش را «جنایتِ تفکر خشن تکفیری» توصیف کرد و گفت، «این جنایت بار دیگر بر ضرورت به کارگیری تمام توان برای نابودی این گروهک افراطی و خطرناک با تفکر خشن تکفیری تأکید کرد».

میشل عون همچنین پیامی هم برای «یوسف جربوع» شیخ اقلیت دروزی‌ سوریه فرستاد و ضمن بیان تسلیت به او، با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

عناصر گروه تروریستی داعش چهارشنبه (دو روز پیش) با دو حمله انتحاری به شهر سویداء و چند حمله انتحاری دیگر به چند روستا در ریف سویداء (خارج از مرکز استان) در مجموع بیش از 215 نفر سوری را کشتند و حدود 180 را نیز مجروح کردند.

حزب‌الله هم دیروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای حمله داعش به چند نقطه در استان سویداء در جنوب سوریه را محکوم کرد و «اشغالگران آمریکایی»‌ را مسئول آن دانست. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول