اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

رتبه دوم گروه هنر کنکور سراسری در گفت‌وگو با فارس:

داشتن «پشتکار و انگیزه» رمز موفقیتم در کنکور سراسری بود

رتبه دوم گروه آزمایشی هنر کنکور سراسری 97 گفت: داشتن پشتکار و انگیزه می‌تواند کمک بسیاری در موفقیت افراد برای قبولی در کنکور سراسری باشد.

داشتن «پشتکار و انگیزه» رمز موفقیتم در کنکور سراسری بود

آذین دهقان منشادی دارنده رتبه دوم گروه آزمایشی هنر در کنکور سراسری 97 در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: امروز صبح در حال تمرینی در مدرسه بودم که دوستانم خبر قبولی مرا از تلویزیون شنیده و با من تماس گرفتند و من با شنیدن به دست آوردن رتبه دومی بسیار خوشحال شدم. البته فکر نمی‌کردم رتبه دوم گروه هنر را در کنکور به دست آورم اما به رتبه کمتر از 10 فکر می‌کردم. 

وی با بیان اینکه تصمیم دارم رشته سینما را در دانشکده هنر بخوانم، عنوان کرد: به رشته سینما علاقه زیادی دارم؛ همیشه دلم می‌خواست با مردم حرف بزنم و تأثیرگذار باشم، در نتیجه دریافتم که سینما و هنر تنها ابزاری هستند که این قابلیت را به من می‌دهد. 

رتبه دوم گروه آزمایشی هنر در کنکور سراسری 97 ابراز داشت: از پدر و مادرم و همچنین خانم شریف مدیر آموزشگاه میدیا تشکر ویژه دارم چرا که من با حمایت‌ها و دلگرمی‌های آنها توانستم به رتبه دومی گروه هنر دست یابم.

وی که فرزند اول خانواده است، افزود: از تابستان سال گذشته درس خواندن برای شرکت در کنکور سراسری را شروع کردم که در ماه‌های پایانی نزدیک به برگزاری کنکور، روزی 10 ساعت هم درس می‌خواندم، مهمترین عامل موفقیت من خانواده‌ام هستند آنها هر چه را که خواستم برایم مهیا کردند، به من اعتماد به نفس دادند و همیشه پشتیبان من بوده و هستند علاوه بر خانواده و کمک دوستان پشتکار خودم باعث شد تا در کنکور سراسری موفق شوم.

دهقان‌منشادی تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند در کنکور موفق شوند باید اعتماد به نفس داشته و مطمئن باشند رشته‌ای را که علاقه دارند می‌خوانند. بنابراین دو نکته داشتن پشتکار و انگیزه می‌تواند کمک بسیاری در موفقیت افراد برای قبولی در دانشگاه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول