اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

رتبه سوم کنکور زبان‌های خارجی در گفت‌وگو با فارس:

تعطیلات روزی 10 ساعت درس می‌خواندم/داوطلبان کنکور استرس نداشته باشند

رتبه سوم کنکور زبان‌های خارجی گفت: به طور متوسط روزانه 5-6 ساعت درس می‌خواندم اما مواقعی هم بود که کمتر یا بیشتر از این ساعت درس بخوانم؛ به طور مثال در ایام عید نوروز که فرصت بیشتری داشتم، روزی 10 ساعت درس می‌خواندم.

تعطیلات روزی 10 ساعت درس می‌خواندم/داوطلبان کنکور استرس نداشته باشند

محمد کاظمی رتبه سوم کنکور سراسری در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: به طور متوسط روزانه 5-6 ساعت درس می‌خواندم اما مواقعی هم بود که کمتر یا بیشتر از این ساعت درس بخوانم؛ به طور مثال در ایام عید نوروز که فرصت بیشتری داشتم، روزی 10 ساعت درس می‌خواندم.

وی درباره نحوه برنامه‌ریزی‌اش برای درس خواندن، اظهار داشت: در ابتدای سال تحصیلی و ایام تابستان سال گذشته، بیشتر دروس عمومی را می‌خواندم و بعد از آغاز سال تحصیلی جدید سعی کردم بیشتر بر روی دروس تخصصی تمرکز کنم. برنامه‌ریزی‌ای که منجر به قبولی بنده در آزمون سراسری شد را مرهون راهنمایی‌های یکی از معلمان مدرسه‌ام، معلم کامپیوتر بود و البته از مشاوره‌های مدرسه بهره بسیاری بردم.

کاظمی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش‌بینی کسب چنین رتبه‌ای را داشت یا خیر، عنوان کرد: از آنجایی که تلاش زیادی برای قبولی در کنکور داشتم و براساس آزمون‌هایی که در طول سال شرکت کرده بودم فکر می‌کردم رتبه دو رقمی کنکور را به دست آورم اما حقیقتا به رتبه یک رقمی فکرنمی‌کردم و دوست دارم از افرادای که در این خصوص به من کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: بیشتر دوست دارم در رشته مهندسی فعالیت کنم و ریاضی بخوانم ولی ممکن است بسته به رتبه‌ای که در ریاضی می‌آورم، زبان انگلیسی بخوانم.

رتبه سوم زبان‌های خارجی کنکور سراسری خاطرنشان کرد: به دانش‌آموزانی که می‌خواهند سال آینده در کنکور سراسری شرکت کنند توصیه می‌کنم که خیلی استرس نداشته باشند، سال سختی برای آنها خواهد بود و لازم است به سخنان معلمان خود گوش کنند و خیلی با مؤسسات کنکوری کاری نداشته باشند.

   انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول