اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استمرار اعتصاب و تظاهرات مردمی در اردن

شورای اتحادیه‌های صنفی اردن امروز نیز اعتصاب عمومی و تحصن مقابل مجتمع اتحادیه‌های صنفی به منظور درخواست لغو پیش‌نویس قانون مالیات بر درآمد، اعلام کرده است.

استمرار اعتصاب و تظاهرات مردمی در اردن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی العبوس» رئیس شورای اتحادیه‌های صنفی به دنبال نشست اضطراری این شورا اعلام کرد که تصمیم گرفته شد اقدامات مربوط به تحصن و تجمع مقابل اتحادیه‌های صنفی ادامه یابد.

العبوس دولت جدید اردن را به عمل به وظایف دولت برای اجرای گفت‌وگو درباره پیش‌نویس قانون مالیات بر درآمد جهت خروج از بحران کنونی فراخواند.

بنابر گزارش رسانه‌های اردن، اعتصاب عمومی از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه آغاز شده است و قرار است ساعت ۱ ظهر به وقت محلی نیز تجمع مقابل شورای اتحادیه‌های صنفی برگزار شود.

از سوی دیگر «مازن ارشیدات» رئیس کانون وکلای اردن نیز اظهار داشت که هدف از این اعتصاب ارسال این پیام به نخست‌وزیر جدید است که شورای اتحادیه‌های صنفی هرگز از خواسته‌های مشروع ملت کوتاه نخواهد آمد.

اردن از هفته گذشته به دنبال موافقت دولت با پیش‌نویس قانون مالیات بر درآمد شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراض‌آمیز و با وجود استعفای «هانی الملقی» نخست‌وزیر این کشور اما این تظاهرات‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول