اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نخستین روز کنفرانس امنیتی مونیخ

ایشینگر: در کنفرانس مونیخ باید گام موثر در راستای تنش زدایی برداشته شود

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در افتتاحیه این کنفرانس ضمن ابراز ناخرسندی از توام بحران‌ها گفت که باید در مذاکرات این سه روز اقدامات موثری به منظور دوری از تنش صورت گیرد.

ایشینگر: در کنفرانس مونیخ باید گام موثر در راستای تنش زدایی برداشته شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولفگانگ ایشینگر» رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در سخنانی به صورت رسمی این کنفرانس 3 روزه را افتتاح کرد.

ایشینگر گفت: «واقعیت این است که این کنفرانس به میزان زیادی اجتماعی شده است که البته این موضوع نشان‌دهنده واقعیتی تلخ است. ما بحران‌های زیادی داریم که شامل بی‌ثباتی و ناآرامی‌ها می‌شوند. بگذارید در این روزها به بهترین وجه ممکن به امنیت و صلح بپردازیم.»

وی افزود: «توسعه چشمگیر و خطر فراوان می‌توانند همزمان گسترش یابند. و این موارد در خلاف هم نیستند. کشورهای جهان به هم نزدیک‌تر شده‌اند. بسیار به هم نزدیک شده‌اندتا جایی که امکان جنگی مهم وجود دارد. آنچه باید در کنفرانس مونیخ به آن پرداخته شود، فقط پیام دیپلماسی و تنش زدایی نیست بلکه برداشتن گام موثر در جهت دوری از این وضعیت است.»

قرار است «اورسولا فون درلین» و «فلورانس پارلی» وزرای دفاع آلمان و فرانسه کنفرانس امسال را افتتاح کنند. ایشینگر در این مورد گفت که چنین چیزی تصادفی نیست بلکه در راستای اهمیت همکاری آلمان و فرانسه است.

انتهای‌پیام/


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول