اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

در حاشیه نشست آستانه پنج صورت گرفت

گفتگوی جابری‌انصاری و نماینده روسیه درباره شرایط سیاسی و میدانی سوریه و مناطق کاهش تنش

معاون وزیر خارجه ایران و نماینده ویژه پوتین در امور سوریه درباره آخرین تحولات روند آستانه و شرایط سیاسی و میدانی سوریه از جمله مناطق کاهش تنش و همچنین وضعیت اسناد تهیه شده در اجلاس‌های کارشناسی رایزنی کردند.

گفتگوی جابری‌انصاری و نماینده روسیه درباره شرایط سیاسی و میدانی سوریه و مناطق کاهش تنش

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در چارچوب رایزنی‌های دوجانبه و تخصصی پنجمین دوره کنفرانس بین‌المللی سوریه در آستانه، عصر امروز (سه‌شنبه 13 تیر) با «الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه و رئیس هیات اعزامی این کشور به مذاکرات آستانه ملاقات کرد. 

 

 

در این دیدار دو طرف پیرامون آخرین تحولات روند آستانه و شرایط سیاسی و میدانی سوریه از جمله مناطق کاهش تنش و همچنین آخرین وضعیت اسناد تهیه شده در اجلاس‌های کارشناسی آستانه رایزنی و تبادل نظر کردند.

جابری‌انصاری و هیأت همراه پیش از این با استفان دی‌میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه و همچنین بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل و رئیس هیأت اعزامی سوریه به نشست آستانه دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

نشست‌های پنجمین دوره کنفرانس بین‌المللی آستانه با مشارکت هیأت‌های سه کشور ضامن روند آستانه (جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه) و هیأت‌های طرف‌های ناظر عضو آستانه و دولت و معارضه سوریه، در پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول