اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

رایزنی معاون وزیر خارجه ایران و بشار جعفری در آستانه

در دیدار هیأت‌های اعزامی ایران و سوریه به کنفرانس آستانه به ریاست جابری‌انصاری و بشار جعفری، دو طرف درباره آخرین تحولات روند آستانه و اسناد در حال مذاکره رایزنی و تبادل‌نظر کردند.

رایزنی معاون وزیر خارجه ایران و بشار جعفری در آستانه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در چارچوب رایزنی‌های دوجانبه و نشست‌های تخصصی پنجمین دوره کنفرانس بین‌المللی سوریه در آستانه، امروز (سه‌شنبه 13 تیر 96) با بشار جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد و رئیس هیأت اعزامی این کشور به مذاکرات آستانه ملاقات کرد.

 

 

در این دیدار که هیأت‌های اعزامی ایران و سوریه به کنفرانس آستانه نیز حضور داشتند، دو طرف پیرامون آخرین تحولات روند آستانه و اسناد در حال مذاکره رایزنی و تبادل نظر کردند.

جابری‌انصاری و هیأت همراه پیش از این نیز با استفان دی‌میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

نشست‌های تخصصی و عمومی پنجمین دوره کنفرانس بین‌المللی آستانه با مشارکت هیأت‌های سه کشور ضامن روند آستانه (جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه) و هیأت‌های طرف‌های ناظر عضو آستانه و دولت سوریه و معارضه این کشور، امروز و فردا 13 و 14 تیر در پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول