اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پروازهای لاذقیه سوریه به کویت و امارات از سر گرفته شد

منابع سوری گزارش دادند که پروازهای فرودگاه باسل الاسد در شهر لاذقیه به امارات و کویت ازسر گرفته شده است.

پروازهای لاذقیه سوریه به کویت و امارات از سر گرفته شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مهندس «علی حمود» وزیر حمل و نقل سوریه با اعلام ازسرگیری پروازهای لاذقیه گفت که ازسرگیری پروازها از فرودگاه «باسل» گامی مهم در جهت تسهیل سفر شهروندان و کاستن مشکلات آنها در نتیجه سفر از طریق فرودگاه بیروت و همچنین کاهش فشار و بار مشکلات فرودگاه بین‌المللی دمشق است.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، حمود همچنین به تغییر و تحولات در روند فعالیت فرودگاه برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، استفاده از پتانسیل نیروها و کادر ملی برای بازگشت فرودگاه‌ها به فعالیت‌های عادی اشاره کرد به خصوص اینکه زمان طولانی از تعطیلی و توقف پروازهای خارجی در این فرودگاه می‌گذرد.

وی افزود که تعداد پرسنل فرودگاه 700 نفر است و اقدامات مربوط به حفاظت و آماده‌سازی فرودگاه از طریق کادر موسسه کل پروازهای شهری و کادر ملی سوریه صورت گرفته است.

حمود همچنین گفت که فرودگاه الباسل با اجرای عملیات‌های مربوط به بازسازی باند فرودگاه که هزینه آن 4 میلیارد لیره است، به فرودگاه های مدرن در سطح منطقه تبدیل خواهد شد که باعث می‌شود این فرودگاه برای استقبال از همه هواپیماها با هر حجمی آمادگی داشته باشد و خدمات بهتری به مسافران ارائه نماید.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول