اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

منابع وابسته به معارضان خبر دادند

در حمله ائتلاف آمریکا به «الغندوره» سوریه، 28 غیرنظامی شامل 7 کودک کشته شدند

دیدبان حقوق بشر وابسته به معارضان سوری خبر داده که در حمله ائتلاف آمریکایی به روستای «الغندوره» در شمال حلب، 28 غیرنظامی شامل 7 کودک کشته شدند.

در حمله ائتلاف آمریکا به «الغندوره» سوریه، 28 غیرنظامی شامل 7 کودک کشته شدند

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، منابع وابسته به معارضان سوریه از کشته شدن 28 غیرنظامی در حمله اخیر ائتلاف آمریکایی به شمال حلب خبر می‌دهند.

در حالی که مقامات آمریکایی اذعان کرده‌اند در حملات اخیر ائتلاف این کشور در سوریه، تعدادی غیرنظامی کشته شده‌اند، خبرها حاکی از مرگ غیرنظامیان سوری در یک روستای واقع در شمال حلب حکایت دارد.

فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا روز پنجشنبه اذعان کرد که دست‌کم 14 غیرنظامی در حملات هوایی اخیر نیروهای ائتلاف به سرکردگی این کشور علیه داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه کشته شده‌اند(جزئیات بیشتر).

حالا دیدبان حقوق بشر سوریه که وابسته به معارضان سوری و دفتر آن مستقر در لندن است، امروز جمعه اعلام کرده است که در حمله ائتلاف آمریکایی به روستای «الغندوره» در شمال حلب، ده‌ها غیرنظامی سوری کشته شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس،دیدبان حقوق بشر سوریه خبر داده که در این حمله 28 غیرنظامی کشته شدند که هفت تن از قربانیان، کودک بودند.

این نهاد وابسته به معارضان اعلام کرده که در حمله پنجشنبه شب(دیشب) ائتلاف آمریکایی، 13 تن دیگر هم کشته شدند اما هنوز مشخص نیست این افراد، غیرنظامی بودند یا اعضای داعش.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول