اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/اختصاصی بین‌الملل فارس/

موفقیت «دموکراتیک سوریه» در ورودی غربی منبج

«نیروهای دموکراتیک سوریه» موفق شدند راه ورودی در غرب شهر منبج را در کنترل بگیرند و خود را برای ورود به شهر و رسیدن به بیمارستان آماده کنند.

موفقیت «دموکراتیک سوریه» در ورودی غربی منبج

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» در محور غربی شهر «منبج» توانستند با شکستن خطوط دفاعی تروریست‌ها، مواضع خود را در ورودی غربی این شهر تثبیت کنند.

عناصر تروریستی داعش پس از این که نتوانستند در مقابل حملات نیروهای دموکراتیک مقاومت کنند در نهایت از میدان «الکتاب» عقب‌نشینی کرده و متحمل تلفات زیادی شدند.

به گزارش بین‌الملل فارس، همزمان با تثبیت مواضع نیروهای دموکراتیک در محور غربی منبج، عناصر داعش تلاش کردند چندین خودروی انتحاری را در نزدیکی این نیروها منفجر کنند که با دخالت جنگنده‌های آمریکایی این حملات خنثی شد.

 

پس از آزادسازی میدان الکتاب، پیشروی به سوی بیمارستان منبج در دستور کار نیروهای دموکراتیک قرار گرفته است.

نیروهای دموکراتیک همچنین در تلاش هستند از محور غربی شهر منبج به سمت مناطق مرکزی شهر پیشروی کنند.

بنا بر این گزارش، در محور جنوبی نیز درگیری‌های سنگین در اطراف منطقه سیلوهای گندم همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های ائتلاف غربی روز گذشته چندین بار این سیلوها را هدف قرار دادند وخسارت زیادی به آنان وارد شد.

پایگاه اصلی داعش در منبج هم در شبانه روز گذشته توسط جنگنده‌های آمریکایی هدف قرار گرفت و چندین تن از سرکرده‌های میدانی تروریست‌ها کشته شدند.

در محور شرقی نیز درگیرهای شدید در حد فاصل روستاهای «یاسطه و عین النخیل» گزارش شده است. این روستاها در 3 کیلومتری شهر منبج قرار دارند و در جریان آن 25 تن از  داعش کشته شدند.

موقعیت منبج در شمال سوریه و شمال شرق حلب

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول