اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مقدم‌کیا در گفت‌وگو با فارس خبر داد

رونمایی از گواهینامه طرح ملی تلاوت/ قاریان نوجوان در محافل استانی تلاوت می‌کنند

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به رونمایی از گواهینامه این طرح در همایشی با حضور مدیران مؤسسان مجری طرح ملی تلاوت، گفت: در سال جاری قاریان نوجوان برای ایجاد اشتیاق بیشتر به فعالیت در این عرصه در محافل استانی به تلاوت خواهند پرداخت.

رونمایی از گواهینامه طرح ملی تلاوت/ قاریان نوجوان در محافل استانی تلاوت می‌کنند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، ششمین همایش مسئولان و مدیران مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت از امروز 25 فروردین‌ماه در بهشر برگزار می‌شود تا متولیان این طرح در آستانه چهارمین سال برپایی آن برای ترم جدید و فعالیت‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند.

بر همین اساس، «حسین مقدم‌کیا» دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در همایش مجریان طرح ملی تلاوت به بررسی فعالیت‌ها می‌پردازیم، گفت:در این همایش از گواهینامه و کتابچه طرح ملی تلاوت رونمایی می‌شود؛ همچین روند مسابقات شوق تلاوت نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج این طرح، اظهار داشت: گسترش طرح ملی تلاوت یکی از اهداف ما در سال جاری است که برای رسیدن به مقصود سعی داریم با همکاری معاونت قرآن و عترت به نتایج مطلوب برسیم. 

دبیر طرح ملی تلاوت با بیان اینکه ترم جدید در استان‌هایی که به تازگی با طرح همراه شدند از اردیبشهت‌ماه آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: سال گذشته برای ترغیب قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت مسابقاتی با عنوان شوق تلاوت برگزار کردیم که خوشبختانه این رقابت‌ها موجب آشنایی و همدلی بیشتر فعالان این طرح در استان‌های مختلف شد.

مقدم‌کیا با اشاره به اینکه امسال برگزاری محافل قرآنی در استان‌های مختلف را در برنامه داریم، تصریح کرد: در سال جاری سعی داریم محافل قرآنی در استان‌های مختلف برگزار کنیم که در این محافل اساتید و فعالان قرآنی نیز حضور داشته باشند تا با توانمندی‌های قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت آشنا شوند و قاریان نوجوانان نیز اعتماد به‌نفس بیشتری در ارائه تلاوت در مجامع کسب کنند.

دبیر طرح ملی تلاوت، برگزاری محافل انس با قرآن برای فعالان این طرح را یکی از راه‌های تشویق افراد به شرکت در طرح ملی تلاوت عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم برنامه‌ها را به خوبی برگزار کنیم و در توسعه فرهنگ انس دائمی با قرآن کریم و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری موفق عمل کنیم.

به گزارش فارس علاقه‌مندان به شرکت در طرح ملی تلاوت می‌توانند به سایت این طرح مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول