اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مقدم‌کیا به فارس خبر داد

800 نفر متقاضی شرکت در طرح ملی تلاوت/ نام‌نویسی تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به نام‌نویسی 800 نوجوان برای شرکت در این طرح، گفت: با توجه به استقبال و درخواست‌های استان‌های مجری طرح ملی تلاوت، ثبت‌نام در این طرح تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد.

800 نفر متقاضی شرکت در طرح ملی تلاوت/ نام‌نویسی تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد

«حسین مقدم‌کیا» دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به رشد متقاضیان شرکت در این طرح، اظهار داشت: سال گذشته استان‌های مختلفی به طرح ملی تلاوت پیوستند بر همین اساس نام نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در این طرح از اواخر سال 1394 آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 800 نفر در استان‌های جدید مجری طرح ملی تلاوت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر زمان نام‌نویسی در طرح ملی تلاوت تا پایان فروردین‌ماه تمدید شد که پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کنند.

مقدم‌کیا با اشاره به استان‌های فعال در طرح ملی تلاوت را داشتند، گفت: استان‌های خوزستان، کرمان، شهرکرد، کرمانشاه و تهران به ترتیب بیشترین تعداد متقاضی شرکت در این طرح را داشتند.

دبیر طرح ملی تلاوت از برگزاری جلسات و محافل قرانی در استان‌های مختلف خبر داد و افزود: برای جذابیت بیشتر این طرح و همچنین ارتقای توانمندی های قاریان نوجوان سعی داریم محافل قرآن در استان های مختلف برگزار کنیم تا افراد با سطح توانمندی‌ها و تلاوت خود بیشتر آشنا شوند.

به گزارش فارس، نوجوانان 8 تا 14 سال علاقه‌مندان به شرکت در طرح ملی تلاوت می‌توانند با مراجعه به سایت طرح ملی تلاوت یا حضور در مؤسسات مجری این طرح اقدام به نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول