اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

با حضور 30 نوجوان برتر

آخرین مرحله اردوی استعدادهای درخشان قرآنی فردا آغاز می‌شود

آخرین مرحله نخستین دوره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی فردا 19 بهمن‌ماه با حضور 30 نوجوان برتر قرآنی در سازمان دارالقرآن آغاز می‌شود.

آخرین مرحله اردوی استعدادهای درخشان قرآنی فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، اردوی استعدادهای درخشان قرآنی با الگوگیری از اردوهای قرآنی دهه 1360، از سال 1392 به همت سازمان دارالقرآن کلید خورد.

 

 

بر اساس پیش‌بینی مسئولان برپایی اردوی استعدادهای درخشان قرآنی، این اردوها در 6 مرحله طراحی شد که در نخستین مرحله این اردوها 100 نوجوان برتر قرآنی از استان‌های مختلف کشور گردهم آمدند و به یادگیری فنون تلاوت قرآن کریم پرداختند.

هدف اصلی برپایی این اردوها تربیت قاریان متخلق به اخلاق قرآنی بود که در هر دوره نوجوانان علاوه بر سپری کردن کلاس‌های صوت و لحن و سایر فنون تلاوت به یادگیری سبک زندگی قرآنی می‌پرداختند و پس از پایان دوره تکالیفی به آن‌ها داده می‌شد و آزمون‌هایی برای ارزیابی فعالیت‌های آن‌ها اخذ می‌شد تا برای حضور در مرحله بعدی اردوها آمادگی‌های لازم را داشته باشند.

 

 

دوره پنجم اردوی استعدادهای درخشان قرآنی تابستان سال جاری با حضور 67 نوجوان قرآنی برگزار شد که پس از اخذ آزمون میان‌دوره و بررسی تکالیف نوجوانان حدود 30 نفر از این افراد موفق به حضور در مرحله نهایی این دوره‌ها شدند. بر همین اساس مرحله ششم و نهایی اردوی استعدادهای درخشان قرآنی با حضور 30 نوجوان برتر دوره‌ها در ساختمان سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

در ابن اردو نوجوان به دو گروه 15 نفره تقسیم می‌شوند و در کلاس‌های مختلف حضور می‌یابند و در پایان دوره از آن‌ها آزمونی اخذ خواهد شد.

 

 

اساتید مرحله ششم اردوی استعدادهای درخشان قرآنی به شرح ذیل است؛

رشته صوت: نصرت‌الله عارف‌حسینی

رشته لحن: محسن یاراحمدی

وقف و ابتداء: سعید رحمانی

تجوید: محمدرضا پورزرگری

سبک زندگی: سلمانیان و لطفی

به گزارش فارس، مراسم افتتاحیه ششمین مرحله نخستین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود و از فردا 19 بهمن‌ماه کلاس‌های آموزشی آغاز خواهد شد و 23 بهمن‌ماه آزمون‌های قرائت قرآن برای استعدادهای درخشان قرآنی برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول