اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

چین: امیدواریم ثبات ملی ونزوئلا حفظ شود

وزارت امور خارجه چین ابراز امیدواری کرده که با توجه به پیروزی اپوزیسیون ونزوئلا در انتخابات مجلس، ثبات ملی این کشور حفظ شود.

چین: امیدواریم ثبات ملی ونزوئلا حفظ شود

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «کورئو دل اورینوکو»، جمهوری خلق چین که یکی از اصلی‌ترین شرکای تجاری دولت ونزوئلا و از بزرگترین سرمایه‌گذاران خارجی در این کشور آمریکای جنوبی محسوب می‌شود، امیدوار است که با توجه به پیروزی اپوزیسیون ونزوئلا در انتخابات مجلس این کشور، ثبات ملی در ونزوئلا حفظ شود.

«هوآ چونیینگ» یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه چین در این رابطه در یک کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد: امیدواریم ونزوئلا بتواند ثبات و توسعه ملی خود را حفظ کند.

وی در ادامه تصریح کرد: «پکن» (پایتخت چین) از برگزاری انتخابات مجلس ونزوئلا در فضایی آرام ابراز خشنودی می‌کند.

«چونیینگ» همچنین خاطرنشان کرد: مقامات چین آماده هستند که به همکاری خود با ونزوئلا در چارچوب رابطه دوستانه قدیمی دو کشور ادامه دهند و همکاری‌های خود را در زمینه تجارت و سایر حوزه‌ها با این کشور آمریکای جنوبی گسترش دهند.

از سال 2008 تاکنون دولت چین با سرمایه‌گذاری در 200 طرح در حال اجرای ونزوئلا، مبلغی معادل 50 میلیون دلار را وارد این کشور کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول