اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

«اوناسور» امنیت انتخابات ونزوئلا را بررسی می‌کند

رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» گزارش داد که ناظران انتخاباتی اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی (اوناسور)، تمهیدات پیشگیرانه دولت ونزوئلا برای حفظ امنیت انتخابات مجلس این کشور را مورد بررسی قرار داده‌اند.

«اوناسور» امنیت انتخابات ونزوئلا را بررسی می‌کند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، ناظران انتخاباتی اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی (اوناسور) روز گذشته طی جلسه‌ای با «ولادیمیر پادرینو لوپز» وزیر دفاع ونزوئلا تمهیدات پیشگیرانه دولت این کشور برای حفظ امنیت انتخابات مجلس ونزوئلا را مورد بررسی قرار دادند.

در این جلسه که در «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا برگزار شد، وزیر دفاع ونزوئلا از طرحی به نام «برنامه جمهوری» سخن به میان آورد؛ این برنامه قرار است از 1 دسامبر (10 آذر) با هدف حفاظت از شرکت‌کنندگان، تأسیسات و لوازم انتخابات مجلس ونزوئلا در سراسر این کشور آمریکای جنوبی اجرا شود.

ناظران انتخاباتی «اوناسور» نیز اعلام کردند که در روز انتخابات مجلس ونزوئلا در حداقل 9 استان این کشور حاضر خواهند شد و بر روند برگزاری این انتخابات نظارت خواهند کرد؛ این ناظران در ادامه از تمامی مردم ونزوئلا خواستند که نتایج این انتخابات را به رسمیت بشناسند.

ناظران انتخاباتی «اوناسور» همچنین با سازمان‌های داخلی نظارت بر انتخابات در ونزوئلا تشکیل جلسه دادند و دو طرف در این جلسه بر لزوم شفافیت انتخابات آتی این کشور تأکید کردند.

نمایندگان سازمان‌های مذکور با ارائه گزارشی آخرین برآورد خود از سیستم الکترونیک رأی‌گیری در ونزوئلا را به ناظران انتخاباتی «اوناسور» ارائه دادند و خاطرنشان کردند که در حال حاضر زیرساخت‌های الکترونیکی کشور برای برگزاری انتخابات مجلس ونزوئلا آماده می‌باشند.

5 نوامبر (13 آبان) وزرای امور خارجه کشورهای عضو «اوناسور» تشکیل هیئتی از ناظران انتخاباتی از سوی این سازمان برای نظارت بر انتخابات مجلس ونزوئلا را مورد تأیید قرار دادند.

6 دسامبر (15 آذر) بیش از 19 میلیون نفر از مردم ونزوئلا برای انتخاب 167 نماینده مجلس این کشور به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول