اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
مقام ایرانی در اختتامیه یازدهمین نمایشگاه ایران در عشق‌آباد:

مبادلات ایران و ترکمنستان به ۶۰ میلیارد افزایش می‌یابد

نماینده ویژه وزیر نفت کشورمان گفت: رؤسای جمهور ایران و ترکمنستان بر افزایش حجم مبادلات بازرگانی بین 2 کشور تا سقف 60 میلیارد دلار ظرف 10 سال آینده تأکید داشتند و ما باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

مبادلات ایران و ترکمنستان به ۶۰ میلیارد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ترکمنستان، در این مراسم، «محمدتقی امانپور» مشاور و نماینده ویژه وزیر نفت طی سخنانی با تأکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران و همایش تجاری مشترک دو کشور در عشق‌‏آباد، گفت: اصل کار بعد از نمایشگاه است که مسئولان مربوطه برای اجرای این قراردادها به طور جدی آن را پیگیری خواهند کرد.

وی تصریح کرد: رؤسای جمهور ایران و ترکمنستان، وظایفی را برای ما تعیین کردند، آن هم افزایش حجم مبادلات بازرگانی میان 2 کشور تا سقف 60 میلیارد دلار ظرف 10 سال آینده است که ما باید برای تحقق این اهداف تلاش کنیم.

قائم مقام اتاق صنایع و بازرگانی ترکمنستان نیز با موفقیت‌آمیز خواندن برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق‌آباد تصریح کرد: طی 3 روز برگزاری این نمایشگاه، مردم و علاقه‏‌مندان و محافل تجاری، اقتصادی، سرمایه‏‌گذاری و صنعتی ترکمنستان به صورت فعال از غرفه‌‏های ایرانی بازدید کردند و با توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‏‌های ایرانی از نزدیک آشنا شدند.

در پایان مراسم اختتامیه، به کلیه غرفه داران ایرانی لوح تقدیر از سوی رئیس جمهور ترکمنستان اعطا شد.

این نمایشگاه به مدت 3 روز و با حضور 300 شرکت ایرانی در ترکمنستان بر پا شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول