اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

عاشق‌پیشه نادان، عامل نشر اکاذیب در فیس‌بوک بود

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با ایجاد پروفایل به نام یکی از شهروندان اقدام به هتک حرمت و انتشار مطالب غیراخلاقی کرده بود خبر داد.

عاشق‌پیشه نادان، عامل نشر اکاذیب در فیس‌بوک بود

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم کارآگاه سید محمد حسینی پور رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه و اظهار داشت فردی با ایجاد پروفایلی به نام وی در فیس بوک و انتشار مطالب و عکس های فتوشاپ شده اقدام به هتک حرمت از وی، ایجاد بدبینی نزد آشنایان و حتی جدایی از نامزدش شده است و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده تشکیل شد و در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری سرنخ های به دست آمده در مدت کوتاهی متهم که از همکلاسی‌های شاکی بود شناسایی و به این پلیس احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم که انگیزه خود از ارتکاب به این اقدام غیر اخلاقی را علاقه به شاکی و جلوگیری از ازدواج وی عنوان نمود به همراه پرونده راهی مراجع قضایی شد.

سرهنگ دوم کارآگاه حسینی پور خاطرنشان کرد: هر عمل مجرمانه در فضای مجازی قابل پیگیری است و کارآگاهان پلیس فتا با رصد شبانه روزی فضای مجازی با این افراد برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول