اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در آستانه ماه مبارک رمضان

30 هزار جلد قرآن بین مساجد کشور توزیع می‌شود

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از توزیع 30 هزار جلد قرآن کریم در بین مساجد کشور خبر داد و گفت: این اقدام برای برگزاری بهتر طرح تلاوت نور در آستانه ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

30 هزار جلد قرآن بین مساجد کشور توزیع می‌شود

«محمدرضا جعفری» معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری کرسی‌های تلاوت در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد به همین جهت شایسته است تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری این برنامه‌ها تأمین شود.

وی با اشاره به برگزاری مستمر طرح تلاوت نور در 30 هزار مرکز کشور، گفت: بسیاری از مساجد کشور طرح تلاوت نور را اجرا می‌کنند به همین جهت ما برای ایجاد هماهنگی بیشتر و توسعه این طرح در ماه مبارک رمضان اقدام به ارسال قرآن کریم به استان‌های مختلف کشور کردیم.

جعفری از توزیع 30 هزار جلد قرآن کریم در بین مساجد استان‌های مختلف خبر داد و افزود: این قرآن‌ها بر اساس درخواست و نیاز به استان‌ها تعلق می‌گیرد به طوری که برای هر یک از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان‌وبلوچستان، فارس و مازندران یک‌هزار و 400 جلد قرآن کریم و برای استان‌های دیگر نیز 600 تا یک‌هزار جلد قرآن کریم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به هر مسجد به طور متوسط  25 جلد قرآن اهدا می‌شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم با تجهیز مساجد و تأمین قرآن‌ها این طرح به خوبی در استان‌های مختلف برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول