اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

کوششی به فارس خبر داد

تخصیص 1.5 میلیارد تومان بودجه حمایتی شهرداری برای تجهیز مراکز قرآنی

دبیر نمایشگاه شمیم وحی با اشاره به حمایت شهرداری تهران از برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان، گفت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه برای خرید تجهیزات قرآنی به خانه‌های قرآن، جلسات مستمر و مؤسسات قرآنی اختصاص یافته است.

تخصیص 1.5 میلیارد تومان بودجه حمایتی شهرداری برای تجهیز مراکز قرآنی

حجت الاسلام «سیدحسین کوششی» دبیر اجرایی نمایشگاه قرآنی «شمیم وحی» در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: نمایشگاه شمیم وحی با هدف تجهیز مؤسسات قرآنی و آمادگی آنها برای برپایی مراسم قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تمامی نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جلسات و مؤسسات قرآنی عرضه می‌شود، گفت: برگزاری نمایشگاه شمیم وحی نه تنها منافاتی با نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ندارد بلکه مکمل آن است چرا که در این نمایشگاه محصولات مورد نیاز برای برپایی جلسات انس با قرآن در ماه نزول کلام وحی به فروش می‌رسد.

 

حجت‌الاسلام کوششی با اشاره به اینکه محتوای این نمایشگاه می‌تواند خوراک فکری خوبی برای مؤسسات قرآنی باشد، افزود: ما با برگزاری نمایشگاه شمیم وحی به استقبال رمضان رفتیم تا از این طریق بتوانیم علاوه بر حمایت از جلسات قرآنی فعال گامی به سوی توسعه برنامه‌های قرآنی برداریم.

دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران از تخصیص بودجه حمایتی از مؤسسات و جلسات قرآن خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه بیشتر جنبه فروشگاهی دارد ما به تمامی مؤسسات قرآنی فعال استان تهران، خانه‌های قرآنی و جلسات مستمر قرآن بودجه حمایتی اختصاص داده‌ایم به طوری که به تمامی این جلسات و مؤسسات قرآنی بن خرید از نمایشگاه به مبلغ 2 میلیون تومان اختصاص یافته است تا بتوانند امکانات لازم برای برگزاری جلسات قرآنی را از این نمایشگاه خریداری کنند.

وی درباره کل بودجه حمایتی از مؤسسات، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به طوری کلی با حمایت 2 میلیاردی شهرداری تهران برگزار شده است که یک میلیارد و 500 هزار تومان از این بودجه برای حمایت و تجهیز مؤسسات و جلسات قرآنی اختصاص یافته و باقی آن نیز برای برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش فارس، نمایشگاه قرآنی شمیم وحی تا 27 خردادماه به همت شهرداری تهران در بوستان گفتگو دایر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول