اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

ضرغام در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

نام‌نویسی 6190 نفر در دهمین دوره طرح اعطای مدرک به حافظان

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به پایان یافتن مهلت نام‌نویسی در دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از ثبت‌نام 6 هزار و 190 نفر برای شرکت در این طرح خبر داد.

نام‌نویسی 6190 نفر در دهمین دوره طرح اعطای مدرک به حافظان

«محمد ضرغام» مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به برگزاری دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قران کریم، اظهار داشت: نام‌نویسی در این طرح از 17 اسفندماه سال گذشته آغاز شد و 28 فروردین‌ماه به پایان رسید که در این مدت 6 هزار و 190 نفر آمادگی خود را برای شرکت در این دوره از طرح اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بیشتر شرکت‌کنندگان در این دوره از طرح را بانوان تشکیل می‌دهد، افزود: از تعداد متقاضیان شرکت در دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 4 هزار و 861 نفر (78/52 درصد) را بانوان و یک‌هزار و 329 نفر (21/48 درصد) را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرغام با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این طرح به تفکیک رشته‌ها، گفت: در این دوره 2 هزار و 455 نفر در رشته حفظ کل، 883 نفر در رشته حفظ 20 جزء، یک‌هزار و 745 نفر در رشته حفظ 10 جزء و یک‌هزار و 107 نفر در رشته حفظ 5 جزء نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آزمون مرحله نخست این دوره از طرح اعطای مدرک به حافظان قران به صورت کتبی 18 اردیبشهت‌ماه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نتایج مرحله نخست خردادماه بر روی سایت تلاوت قرار می‌گیرد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مرحله دوم این طرح نیز تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در 4 مرحله به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود که سال گذشته در نهمین دوره این طرح 7 هزار و 366 نفر شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول