اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آغاز ثبت‌نام دهمین دوره آزمون‌های اعطای مدرک به حافظان از امروز+تیزر

نام‌نویسی دهمین دوره آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از امروز ۱۷ اسفندماه به همت سازمان دارالقرآن آغاز شد و تا ۲۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام دهمین دوره آزمون‌های اعطای مدرک به حافظان از امروز+تیزر

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی کریم امروز 17 اسفندماه آغاز می‌شود.

حافظان کلام وحی می‌توانند از ساعت 19:30 امروز تا 25 فروردین‌ماه سال 1394 با مراجعه به سایت تلاوت برای شرکت در این طرح اقدام کنند.

 

بر اساس مصوبه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی، طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال به همت سازمان دارالقرآن در 4 مرحله برگزار می‌شود که تاکنون 9 دوره از این آزمون‌ها برگزار شده که البته مرحله نهایی نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم سال آینده برگزار خواهد شد.

تیزر دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دانلود

 

به گزارش فارس حافظان کل قرآنی که در مرحله نهایی این آزمون‌ها موفق به کسب حد نصاب نمره شوند به عنوان «استاد»ی حفظ معرفی می‌شوند که تاکنون در هشت دوره برگزاری آزمون مرحله نهایی «شهریار پرهیزگار»، «سیدمحمدمهدی طباطبایی»، «سیدمهدی فاطمیان»، «علی رجبی»، «محمدمهدی بحرالعلوم» و «هاشم سلطانی‌نژاد»، «مجتبی بیابان‌پور»، «معصومه آگاهی» و «زینب تقوی‌پور» توانسته‌اند مدرک درجه یک حفظ قرآن و این عنوان را کسب کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول