اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

برزیل اموال شرکت فرانسوی «آلستوم» در این کشور را مصادره کرد

دادستان «سائو پائولو» برزیل اعلام کرد که اموال شرکت فرانسوی «آلستوم» در این کشور به دلیل مشارکت در یک پرونده فساد مصادره شده است.

برزیل اموال شرکت فرانسوی «آلستوم» در این کشور را مصادره کرد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «خوزه کارلوس بلت» دادستان «سائو پائولو» در جنوب شرقی برزیل اعلام کرد که اموال شرکت فرانسوی «آلستوم» به دلیل مشارکت در یک پرونده فساد بزرگ از قراردادهای انرژی در این کشور مصادره شده است.

«کارلوس بلت» به طور قطعی اظهار کرد که دادگاه مسئول این پرونده حکمی از دستور بررسی نقش شرکت برزیلی وابسته به «آلستوم» در استخدام مقامات دولتی این کشور به منظور کسب سود بیشتر در قراردادها را صادر کرده است؛ دادگاه خواسته است تا برای پیشبرد این پرونده بررسی‌‌ها به صورت مخفیانه صورت گیرند.

«بلت» تصریح کرد: «روبسون مارینئو» عضو سابق شورای حساب‌های دادگاه «سائوپائولو» از جمله کسانی است که در این پرونده دخالت داشته است.

دادستان «سائو پائولو» افزود: در این پرونده از فساد مالی، قراردادهایی از رشوه‌خواری در میان «مارینئو» و سایر مسئولان عمومی و «آلستوم» وجود داشته است.

«ماریانا ماسیئل» سخنگوی «آلستوم» در واکنش به اتهامات وارده به این شرکت گفت: ما  از آنچه که رخ داده بی‌اطلاع هستیم و همواره نحوه تجارت و کسب و کار شرکت ما بر اساس قوانین این کشور بوده است.

«آلستوم» همچنین متهم به فساد در ارتباط با مناقصه مترو «سائوپائولو» در مشارکت با سایر شرکت‌های بین‌المللی بوده که این پرونده از سوی دادستان «سائو پائولو» در دست بررسی و تحقیق است.

«آلستوم» یک شرکت فعال چند ملیتی فرانسوی است که در زمینه تولید برق و صنعت حمل و نقل فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول