اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

معرفی سرپرست ستاد اقامه نماز استان قم

حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل به سرپرستی ستاد اقامه نماز استان قم انتخاب شد.

معرفی سرپرست ستاد اقامه نماز استان قم
به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در حکمی حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل را به سمت سرپرست ستاد اقامه نماز استان قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به سوابق فرهنگی و آموزشی جنابعالی و با حفظ سمت مسئولیت مرکز تخصصی نماز به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست ستاد اقامه نماز استان قم منصوب می‌شوید، تعامل مؤثر و سازنده با امام جمعه و استاندار محترم، نیروهای ستاد اقامه نماز همراه با خلاقیت و نوآوری در فرایندهای اجرایی، بهره‌مندی از نظرات نخبگان و صاحب نظران با مدیریت جهادی و تمام وقت جهت ترویج فرهنگ اقامه نماز و اقامه شایسته در سه وقت شرعی مورد انتظار است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در بخش دیگر این حکم می‌افزاید: امید است با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) در جهت فعال نمودن ظرفیت‌های مردمی و اقشار مختلف جامعه بالاخص نوجوانان و جوانان و اجرایی نمودن پیام های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به اجلاس‌های سالایانه نماز مؤفق و مؤید باشید.

به گزارش فارس، پیش از این حجت‌الاسلام احمد احسانی مدیر ستاد اقامه نماز در استان قم را بر عهده داشت که هم اکنون سمت نمایندگی رهبر معظم انقلاب در نجف اشرف را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول