اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

حمله افراد ناشناس به ساختمان مخابرات در ونزوئلا

افراد ناشناس به ساختمان شرکت دولتی مخابرات ونزوئلا در «پوئرتو اورداز» واقع در ایالت «بولیوار» حمله کردند که طی این حادثه به ۸ خودرو خسارت وارد شد.

حمله افراد ناشناس به ساختمان مخابرات در ونزوئلا

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، بر اساس گزارش‌های اولیه، روز گذشته گروهی به سمت ساختمان دفتر مرکزی شرکت دولتی مخابرات ونزوئلا بمب‌های بنزینی پرتاب کردند که موجب تخریب 8 خودرو شد.

عاملین این حادثه هنوز مشخص نشده‌اند اما گروه‌های اپوزیسیون و طرفداران آن‌ها برای دست داشتن در این حادثه مورد اتهام هستند زیرا در گذشته نیز اقدامات مخربی انجام داده و به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های عمومی ونزوئلا آسیب رسانده‌اند.

وزارت امور عمومی ونزوئلا در حال بررسی علت تخریب 8 وسیله نقلیه در اطراف «کن تی وی» ساختمان شرکت دولتی ارتباطات از راه دور این کشور در «پوئرتو اورداز» واقع در ایالت «بولیوار» می‌باشد.

اقدامات گروه اپوزیسیون در سال گذشته خشونت‌ها و ناآرامی‌هایی را به وجود آورد که در طی آن  43 نفر کشته شدند و به زیرساخت‌های عمومی این کشور خسارات فراوانی وارد آمد.

دولت ونزوئلا از سال 1999 در دوران «هوگو چاوز» رئیس جمهور فقید این کشور و پس از آن در دوران ریاست جمهوری «نیکلاس مادورو» یک انقلاب سوسیالیستی که خواهان دموکراسی مردمی و آزادی ملی و ضد امپریالیستی است پیاده‌سازی کرده و از آن زمان به بعد دولت بولیواری ونزوئلا در برابر تلاش‌هایی که گروه اپوزیسیون برای بی ثبات‌سازی و ایجاد ناآرامی در داخل این کشور انجام داده و تهدیدات خارجی از جمله حمایت‌هایی که ایالات‌متحده آمریکا از کودتای سال 2002 در ونزوئلا داشته و تحریم‌هایی که آمریکا در ماه دسامبر سال 2014 علیه ونزوئلا اتخاذ کرد ایستادگی کرده است.

در سال گذشته همچنین ونزوئلا با فشارها و خرابکاری‌های اقتصادی از جمله تولید ناکافی محصولات، احتکار و کمبود کالاهای اساسی روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول