اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی :

استفاده از ابزار سینما در ترویج فرهنگ نماز در جامعه موثر است

یکی از اعضای مجلس خبرگان گفت: استفاده از ابزار سینما در به تصویر کشیدن نماز و نیایش مخلصانه در ترویج فرهنگ معنویت دینی در جامعه موثر است.

استفاده از ابزار سینما در ترویج فرهنگ نماز در جامعه موثر است

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر اینکه برای گسترش پیام نماز و نیایش در جامعه باید یک حرکت جمعی صورت بگیرد، اظهار کرد: دین اسلام پر است از پیام‌‌های معنوی و آرامش‌بخش که از آن جمله می‌توان به پیام‌های آرامش‌بخش نماز و نیایش اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پیام دین اسلام به جهان، پیام حق، عدالت و معنویت است، تصریح کرد: باید پیام‌های معنوی نماز و نیایش را به شیوه‌های گوناگون و استفاده از ابزارهای مناسب و به زبان‌های گوناگون در جهان گسترش داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری مهم‌ترین پیام دین اسلام را برخورداری از ارزش‌های اخلاقی در جامعه دانست و گفت: به تصویر کشیدن لایه‌های پنهانی پیام‌های اخلاقی نماز و نیایش و تاثیر آن بر جامعه می‌تواند به ترویج ارزش‌های دینی در جامعه کمک شایانی داشته باشد.

کعبی بر ضرورت ترویج فرهنگ نماز و نیایش با زبان رسانه و هنر در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های دینی مانند جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین امری پسندیده است و به تصویر کشیدن نماز و نیایش مخلصانه می‌تواند تاثیر مطلوبی در نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/78005/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول