اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس‌جمهور ونزوئلا نیروهای نظامی این کشور را به دفاع از انقلاب بولیواری فراخواند

رئیس‌جمهور ونزوئلا از تمام نیروهای مسلح این کشور خواست برای حفظ ثبات و امنیت در کشور از انقلاب بولیواری، مردم و اتحاد مدنی- نظامی دفاع کنند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا نیروهای نظامی این کشور را به دفاع از انقلاب بولیواری فراخواند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا از تمام نیروهای مسلح این کشور خواست برای حفظ ثبات و امنیت کشور از انقلاب بولیواری، مردم و اتحاد مدنی- نظامی دفاع کنند.

«مادورو» در طول مراسم تبریک ریاست جمهوری به مناسبت پایان سال 2014 و ورود به سال جدید در ایالت «کارابوبو» (در شمال مرکزی ونزوئلا)  به نیروهای مسلح ملی بولیواری این کشور گفت: چالش‌ها و تهدیدات جدید در سال 2015 بایستی قدرتمان را افزون کند و بتوانیم به بهترین شکل از کشور برای برقراری ثبات و امنیت دفاع کنیم.

به گفته «مادورو»، ونزوئلا بر اساس استقرار و حفظ یک انقلاب مردمی مبتنی بر قانون اساسی و بر اساس اصول سیاسی، فرهنگی، معنوی، علمی، تکنولوژیکی و نظامی بنا نهاده شده است.

رئیس جمهور ونزوئلا ضمن تاکید بر این‌که مشارکت نیروهای مسلح ملی بولیواری در این کشور بسیار مهم می‌باشد از آن‌ها خواست تا در سال آتی قابلیت‌های دفاعی خود را برای حصول اطمینان از برقراری صلح و امنیت در کشور افزایش دهند.

مادورو تصریح کرد: تمام نیروهای نظامی ونزوئلا بایستی آگاهی و دانش خود را برای انجام طرح‌ها و اقدامات بزرگ برای مقابله با تهاجمات احتمالی در این کشور به کار گیرند تا ثبات، صلح و امنیت زندگی مردم این کشور تضمین گردد.

در طول این مراسم رئیس جمهور ونزوئلا بر نقش اساسی نیروهای نظامی در توقف چرخه خشونت ایجاد شده توسط اپوزیسیون این کشور در نیمه اول سال 2014 تاکید کرد.

ونزوئلا در فواصل ماه‌های فوریه و می سال گذشته (بهمن 92 تا خرداد 93) شاهد درگیری‌ها و آشوب‌های متعددی از سوی اپوزیسیون این کشور بود که به گفته دولت ونزوئلا هدفش ایجاد بی‌ثباتی و ناآرامی در دولت و برهم زدن آرامش و امنیت در کشور بود.

دولت ونزوئلا با اتخاذ تدابیری مؤثر و مفید با کمک همبستگی و اتحاد بالای مردم این کشور آمریکای جنوبی عوامل این فتنه را ناکام گذاشت و اجازه نداد این گروه به اهدافشان برسند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول