اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

هزینه اقدامات ضدآرژانتینی صندوق کرکس به بیش از یک میلیون دلار رسید

صندوق کرکس به منظور تأمین هزینه‌ اقدامات ضدآرژانتینی خود و تخریب ساختار اقتصادی این کشور از سال ۲۰۰۷ تاکنون بالغ بر ۵ میلیون دلار ذخیره کرده که به گفته مقامات این صندوق در حال حاضر بیش از یک میلیون دلار آن را هزینه کرده است.

هزینه اقدامات ضدآرژانتینی صندوق کرکس به بیش از یک میلیون دلار رسید


به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «ته‌لام»، صندوق کرکس به منظور انجام فعالیت‌های ضد آرژانتینی و تخریب ساختار اقتصادی و دولتی این کشور از سال 2007 تاکنون توانسته مبلغی بالغ بر 5میلیون دلار را برای هزینه کردن در این راه برای خود جمع‌آوری کند که به گفته مقامات این صندوق تاکنون بیش از یک میلیون دلار آن را خرج کرده است.

به گزارش وب‌سایت مرکزی پاسخگویی به مسائل سیاسی که تمامی ارگان‌های موجود باید در آن فعال بوده و هزینه‌های مصرفی خود را به طور کامل برای همگان شرح دهند، صندوق کرکس در سال 2011، 920 هزار دلار، در سال 2012، 955 هزار دلار و در سال 2013 برابر با یک میلیون دلار را در این راه هزینه کرده است.

براساس گزارشات موجود صندوق کرکس این هزینه را در راه ساخت یک لابی مخصوص برای ادامه دادن مبارزات خود با آرژانتین و دستیابی به پیروز‌ی‌های نهایی مصرف کرده است.

بر اساس آمار موجود در این وب سایت بیشترین تعداد لابی‌های موجود در جهان مربوط به آمریکا می‌باشند که اکثریت آن‌ها نیز توسط «رابرت ریبن» یکی از کارگزاران زمان فعالیت «بیل کلینتون» در آمریکا اداره می‌شوند.

از سویی دیگر کمیته آمریکایی مربوط به حوزه مبارزات صندوق کرکس با آرژانتین ضمن کمک یک میلیونی خود در سال جاری به این صندوق، 6 بند جدید دیگر را برای ادامه مبارزات و اقدامات این صندوق علیه آرژانتین ارائه کرده که با موافقت کامل کنگره، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه داری و دیوان عدالت ایالات متحده آمریکا نیز روبه‌رو شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، این کمیته در روزهای گذشته آرژانتین را متهم به دادن اطلاعات نادرست از وضعیت کشور کرده و اعلام کرده است: آرژانتین به جای همکاری در بیرون آوردن خود از این بحران و کمک به حل شرایط موجود مشغول انتشار مطالب نادرست از خود در سطح جهان بوده و با وجود اتمام زمان خود در برطرف کردن این مشکل هنوز در حال امید دادن به مردم می‌باشد.

این کمیته همچنین با لحنی تهدیدآمیز خطاب به دولت آرژانتین بیان کرده است: رهبران آرژانتینی باید به منظور جلوگیری از به بار آمدن فاجعه‌ای دیگر با طلبکاران خود به مذاکره بنشینند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول