اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

اعتراض وکلای آرژانتینی به افزایش طلبکاران پرونده صندوق کرکس

وکلای آرژانتینی با ارسال نامه‌ای به قاضی آمریکایی پرونده صندوق کرکس، افزودن طلبکاران و دعاوی قضایی بیشتر به این پرونده را مورد اعتراض قرار دادند.

اعتراض وکلای آرژانتینی به افزایش طلبکاران پرونده صندوق کرکس

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، وکلای آرژانتینی نامه‌ای به «توماس گریسا» قاضی آمریکایی پرونده صندوق کرکس نوشتند و در این نامه از افزودن طلبکاران بیشتر به این پرونده معترض شدند.

وکلای آرژانتینی معتقدند که این اقدام شرایطی غیر ممکن برای آرژانتین به دنبال دارد زیرا این کشور در این صورت باید مبلغ 8 هزار و 100 میلیون دلار به صاحبان اوراق قرضه‌ای که تجدید ساختار بدهی را نپذیرفتند پرداخت کند.

«کارمینه بوکوسی» نماینده آرژانتین در دادگاه‌های آمریکا تصریح کرد که از 16 ژوئن سال 2014 (26 خرداد 93)، 25 پرونده حقوقی جدید در رابطه با بدهی آرژانتین و درخواست‌ پرداخت آن به طلبکاران در این دادگاه آمریکایی ایجاد شده‌اند که در کل مبلغ آنها تقریبا برابر با 4 هزار و 700 میلیون دلار می‌باشد.

وکلا در نامه خود خاطرنشان کردند که حکم‌های صادره از سوی «گریسا» تنها تاثیری منفی داشته‌ و موجب به وجود آمدن دعوی‌های قضایی بیشتر شده است.

طبق نامه مذکور، این پرداخت 8 هزار و 100 میلیون دلاری، ثبات اقتصادی آرژانتین را که ذخایر آن 28 هزار میلیون دلار می‌باشد به خطر خواهد انداخت؛ این ذخایر باید در اهداف مهم و کلان اقتصادی این کشور مصرف شوند.

صندوق کرکس به کشورهایی که دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند وام داده، اما با ادعای پس گرفتن مبلغ گزافی از این کشورها، آن‌ها را با بحرانی دیگر روبرو کرده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول