اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسماعیل هنیه: بر سر مسجدالاقصی با اسرائیل می‌جنگیم

معاون دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه این جنبش مانع اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی خواهد شد، گفت، حماس با این رژیم مبارزه خواهد کرد.

اسماعیل هنیه: بر سر مسجدالاقصی با اسرائیل می‌جنگیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه» هشدار داد که حماس با رژیم صهیونیستی مبارزه خواهد کرد و اجازه نخواهد داد این رژیم هر کاری خواست در مسجدالاقصی انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، اسماعیل هنیه که روز جمعه در تظاهرات گسترده «روز خشم» در غزه حضور یافته بود، گفت، اقدام رژیم صهیونیستی در بستن مسجد الاقصی بخشی از طرح اسرائیلی برای تخریب این مکان مقدس است.

وی سپس افزود، دشمن اسرائیلی برای اجرایی کردن ماموریت خود در قبال مسجد الاقصی، وارد فاز بسیار خطرناکی شده است. هنیه گفت: «آنها قصد دارند زمان‌های متفاوتی برای حضور یهودیان و اعراب در مسجدالاقصی تعیین کنند و با جدیت به تخریب این مسجد مقدس از طریق ساخت تونل‌های زیرزمینی در زیر این مکان فکر می‌کنند. اما ما مردم فلسطین تسلیم نخواهیم شد و برای مکان‌های مقدس خود در بیت‌المقدس می‌جنگیم».

پس از ترور «یهودا گلیک» خاخام افراطی در امروز (پنجشنبه) مسجدالاقصی برای اولین بار پس از سال 1967 بسته شد (جزئیات بیشتر). رژیم صهیونیستی یک آزاده جهاد اسلامی را مسئول این ترور اعلام کرد (جزئیات بیشتر) و با یورش به منزل وی او را به شهادت رساند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول