اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ونزوئلا دخالت آمریکا در امور این کشور را محکوم کرد

دولت ونزوئلا دخالت آمریکا در امور این کشور آمریکای جنوبی را به شدت محکوم کرد.

ونزوئلا دخالت آمریکا در امور این کشور را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، ونزوئلا دخالت ستاد فرماندهی جنوب ایالات متحده آمریکا را به علت نفوذ در امور داخلی این کشور و اقدامات سیستماتیک در راستای آزار و اذیت این ملت آمریکای جنوبی محکوم کرد.

«رافائل رامیرز» وزیر امور خارجه اظهارات ژنرال «جان کلی» رئیس ستاد فرماندهی جنوب ایالات متحده آمریکا مبنی بر انتقاد از مدیریت «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا را محکوم کرد، وی همچنین تاکید کرد که کشورش به هیچ کس اجازه دخالت در امور داخلی را نخواهد داد.

«کلی» که ریاست بخش مذکور از وزارت دفاع آمریکا را برعهده دارد اخیرا اعلام کرده بود که دولت «نیکلاس مادورو» آنطور که شایسته ملت ونزوئلا می‌باشد عمل نمی‌کند.

«رامیرز» اشاره کرد که این سخنان تاسف‌ برانگیز، بخشی از سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا در امور ونزوئلا را تشکیل می‌دهند.

رئیس دستگاه دیپلماسی ونزوئلا تصریح کرد که واشنگتن این موضوع را درک نمی‌کند که ونزوئلا دیگر کارخانه نفت او نیست و این امر مربوط به دولت‌های قبل از انقلاب بولیواری ونزوئلاست که دیگر ادامه نخواهد یافت.

وی این نکته را یادآور شد که «هوگو چاوز» رهبر فقید ونزوئلا به مسئله فروش ارزان انرژی این کشور آمریکای لاتینی برای حمایت از پیشرفت ایالات متحده آمریکا پایان داده بود و ملت ونزوئلا مصمم بر آزاد بودن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول