اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پس از سفر دولت توافق ملی به غزه اعلام شد

فتح و حماس به دنبال تهیه لیست مشترک برای انتخابات آینده

یکی از رهبران ارشد جنبش فتح خبر داد که فتح به حماس پیشنهاد کرده است که این دو جنبش در انتخابات آتی فلسطین، لیستی مشترک از نامزدها ارائه کنند.

فتح و حماس به دنبال تهیه لیست مشترک برای انتخابات آینده

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسین الشیخ» از رهبران جنبش فتح در فلسطین از آمادگی این جنبش برای توافق با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در موضوعات مختلف از جمله انتخابات آینده خبر داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، الشیخ که ریاست هیئت امور مدنی را بر عهده دارد، اعلام کرد که فتح با حماس نشستی مشترک و مثبت برگزار کرده و به جنبش حماس پیشنهاد داده است که لیستی واحد از نامزدهای فتح و حماس برای انتخابات آینده زیر نظر دولت توافق ملی آماده شود.

الشیخ در ادامه، سفر دولت توافق ملی فلسطین به غزه را که پنجشنبه گذشته انجام شد (جزئیات بیشتر)، سرآغاز اجرایی شدن توافق‌های قبلی میان فتح و حماس توصیف و اعلام کرد و ضمن ابراز خرسندی از سفر خود به غزه گفت که «رژیم صهیونیستی با ورود کارگران غزه به سرزمین اشغالی موافقت کرده است و این می‌تواند آغازی برای بهبود اوضاع اقتصادی و کم کردن از حجم میزان بیکاری در نوار غزه باشد و پس از توافق بر سر یک گذرگاه امن میان کرانه باختری و نوار غزه راه‌حل‌های دیگری نیز در راه است».

این عضو جنبش فتح همچنین گفت: سفر دولت توافق ملی، به غزه مقدمه اجرایی کردن تمام توافق‌های ما با برادرانمان در جنبش حماس و زمینه گسترش نفوذ این دولت در نوار غزه است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول