اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

برای نخستین بار

هیأت دولت توافق ملی فلسطین وارد غزه شد/ حمدالله: غزه را از نو می‌سازیم

اعضای دولت توافق ملی فلسطین به ریاست نخست‌وزیر این دولت وارد غزه شدند. نخست‌وزیر دولت توافق ملی در نخستین سخنرانی خود در گذرگاه غزه بر بازسازی هر چه زودتر آن تاکید کرد.

هیأت دولت توافق ملی فلسطین وارد غزه شد/ حمدالله: غزه را از نو می‌سازیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس هیئت دولت توافق ملی فلسطین با ریاست «رامی الحمدالله» نخست‌وزیر این دولت از طریق گذرگاه «بیت حانون» وارد شمال نوار غزه شد. این اولین سفر اعضای دولت توافق ملی پس از تشکیل به غزه است.

قرار است در این دیدار در مورد مسائل مختفلی از جمله بازسازی غزه بحث و گفت‌وگو شود.

در آستانه ورود هیئت دولت توافق ملی فلسطین به غزه نیروهای امنیتی در خیابان‌های مختلف آن به ویژه در اطراف منزل «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه مستقر شدند. قرار است منزل محمود عباس در غزه به مقر شورای وزرای دولت توافق ملی تبدیل شود.

وزارت داخله و امنیت ملی در غزه از آمادگی کامل برای استقبال از وزرای دولت توافق ملی خبر داد. «ایاد البزم» سخنگوی این وزارت در گفت‌وگو با خبرگزاری «فلسطین الیوم» در این باره گفت: امنیت داخلی و پلیس امنیت هیئت دولت توافق ملی با ریاست «رامی الحمدالله» را تامین خواهد کرد و گارد خود هیئت دولت توافق ملی نیز دراین امر شرکت خواهد کرد.

رامی الحمدالله در سخنرانی خود در گذرگاه «بیت حانون» گفت: دولت توافق ملی به غزه آمده است تا آشتی را پشتیبانی کند و آنچه جنگ تخریب کرده را آباد کند.

وی افزود: طرح خودبرای بازسازی غزه را در کنفرانس بازسازی آن عرضه می‌کنیم و سعی خواهیم کرد تمامی گذرگاه‌های غزه را باز کنیم.

الحمدالله ادامه داد که حجم تخریب‌ها در غزه میزان مسئولیتی را که بر گردن دولت توافق ملی است نشان می‌دهد و حکومت تمامی تلاش خودبرای بهتر شدن اوضاع در نوار غزه را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول