اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

انتقاد ونزوئلا از اظهارات مداخله‌جویانه سازمان کشورهای آمریکایی

وزیر امور خارجه ونزوئلا ضمن تأکید بر دموکراتیک بودن این کشور از اظهارات مداخله‌جویانه دبیر کل سازمان کشورهای آمریکایی در مورد وضعیت داخلی ونزوئلا انتقاد کرد.

انتقاد ونزوئلا از اظهارات مداخله‌جویانه سازمان کشورهای آمریکایی

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «رافائل رامیرز» وزیر امور خارجه ونزوئلا اظهارات «خوزه میگل اینسولزا» دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی را در رابطه با انتقاد از وضعیت داخلی و نهادهای دموکراتیک در این کشور مداخله‌جویانه دانسته و آن را رد کرد.

خبرگزاری «ای وی ان» در این خصوص نوشت: «رامیرز» اتهامات بیان شده توسط «اینسولزا» از طریق روزنامه «ال پائیس» را که در رابطه با نقض حقوق بشر در مورد «لئو پولدو لوپز» رهبر اپوزیسیون ونزوئلا بود، رد کرد.

وی افزود: دولت ونزوئلا به هیچ کس اجازه نخواهد داد که در سیستم داخلی کشور ما که بر اساس اصول دموکراتیک عمل می کند دخالت کرده و به ترویج اخبار دروغ در مورد وضعیت کشور ما بپردازد.

رامیرز در آخر به سخنرانی «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در مجمع عمومی سازمان ملل که در رابطه با برقراری صلح در جهان، مبارزه با تغییرات آب و هوایی و ایجاد یک نظم چند قطبی جدید بوده اشاره کرد.

این مقام ارشد ونزوئلا در حال حاضر به منظور حضور در شصت و نهمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در شهر نیویورک به سر می‌برد.

به گزارش فارس، پس از پیروزی دولت ونزوئلا بر فتنه‌های ایجاد شده از سوی غرب و اپوزیسیون علیه دولت «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا ، این کشور همچنان با دخالت‌های بیگانگان و اکنون سازمان کشورهای آمریکایی در امور داخلی خود دست و پنجه نرم می‌کند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول