اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نتایج یک نظرسنجی نشان داد

نارضایتی اکثر مردم اوکراین از عملکرد پترو پروشنکو

نظرسنجی که برای ارزیابی عملکرد رئیس‌جمهوری اوکراین صورت گرفت، نشان داده که مردم اوکراین حتی کمتر از رئیس‌جمهوری قبلی از فعالیت «پترو پروشنکو» رضایت داشته و نمره 4.7 از مجموع امتیاز 10 را به وی داده‌اند.

نارضایتی اکثر مردم اوکراین از عملکرد پترو پروشنکو

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، بر اساس نظرسنجی که از سوی بنیاد «ابتکارعمل‌های دموکراتیک» صورت گرفته است، مردم اوکراین عملکرد «پترو پروشنکو» طی 100 روز نخست دوران ریاست‌جمهوری خود را حتی پایین تر از عملکرد «ویکتور یانوکوویچ» رئیس‌جمهوری سابق این کشور که در پی کودتا در کی‌یف برکنار شد، ارزیابی کرده‌اند.

بر اساس این اطلاعات، مردم اوکراین به عملکرد پروشنکو طی این مدت از جمع کل 10 امتیاز، نمره 4.7 را دادند. این در حالی است که در سال 2005 ارزیابی شهروندان اوکراینی از عملکرد 100 روز نخست کار یانوکوویچ 5.6 از مجموع 10 نمره و در دوره دوم ریاست‌جمهوری وی در سال 2009 ، این امتیاز 5.1 بود.

لازم به ذکر است که در مجموع مردم مناطق غربی و مرکزی اوکراین رضایت بیشتری از عملکرد پروشنکو دارند و امتیازی که به وی در این مناطق داده شده، به ترتیب 5.8 و 5.4 است. کمترین امتیاز وی نیز در دو استان دونتسک و لوهانسک (در شرق اوکراین) بدست آمده است و مردم این مناطق که عملیات نظامی ارتش در آنها جریان دارد، تنها نمره 2.2 از مجموع 10 را به عملکرد وی داده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول