اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

انتقاد شدید مکزیک از حضور نیروهای گارد ملی «تگزاس» در مرز این کشور

رئیس جمهور مکزیک ضمن انتقاد شدید از حضور نیروهای گارد ملی ایالت تگزاس آمریکا در مرز این کشور، این اقدام را نادرست تلقی کرد.

انتقاد شدید مکزیک از حضور نیروهای گارد ملی «تگزاس» در مرز این کشور

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «انریکه پنیا نیتو» رئیس جمهور مکزیک سیاست مهاجرتی ایالت تگزاس آمریکا مبنی بر حضور نیروهای مجهز گارد ملی این ایالت در مرز با این کشور را به شدت محکوم کرد.

نیتو طی یک مصاحبه با روزنامه مکزیکی «ال اونیورسال» گفت: نسبت به سیاست مهاجرتی که ایالت تگزاس آمریکا در مرز با مکزیک در پیش گرفته ابراز تاسف کرده و آن را به شدت محکوم می‌کنم.

رئیس جمهور مکزیک این اقدام «ریک پری» فرماندار ایالت تگزاس را که به نوبه خود «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا را متهم به عدم انجام اقدامات لازم و کافی جهت حفظ امنیت مرزی در این کشور کرده، ناخوشایند و سزاوار سرزنش اعلام کرده است.

به گزارش فارس، از ماه اکتبر سال 2013 (مهر 1392)، تعداد 63 هزار کودک از کشورهای آمریکای مرکزی به طور غیرقانونی وارد آمریکا شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که 60 هزار کودک دیگر نیز تا پایان سال 2014 وارد آمریکا شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول