اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

قدردانی رئیس‌جمهور ونزوئلا از داوطلبان طرح ریشه‌کن کردن فقر

رئیس‌جمهور ونزوئلا از هزاران داوطلبی که در پایان هر هفته به منظور بهبود وضعیت بهداشت، آموزش و پرورش، ورزش، فرهنگ و تغذیه به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی رئیس‌جمهور ونزوئلا از داوطلبان طرح ریشه‌کن کردن فقر

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اقدامات هزاران تن از داوطلبانی که در طرح خانه به خانه برای ریشه‌کن کردن فقر و ترویج بهداشت، آموزش و پرورش، فرهنگ و ورزش فعالیت می‌کنند را منحصر به فرد خواند.

خبرگزاری «کورئو دل اورینوکو» در این خصوص نوشت: بیش از 23 هزار داوطلب ونزوئلایی در این کار خیرخواهانه که از اواسط سال جاری توسط دولت در 500 هزار منطقه به منظور شناسایی نیازهای مردم و خدمات‌رسانی صورت گرفته شرکت کرده‌اند.

«مادورو» در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر ضمن تاکید بر کار این داوطلبان اعلام کرد که فقط در پایان هفته‌ای که گذشت بیش از 643 منطقه را بازدید کرده‌اند و به 47 هزار و 753 خانواده مراجعه شده که در مجموع 218 هزار و 353 ونزوئلایی تحت پوشش حمایتی قرار گرفته‌اند.

وی همچنین در ادامه گفت که روند سوسیالیستی با اتحاد و کار می‌تواند کشور را بدون هیچ‌گونه استثنایی برای همه آباد کند.

به گزارش فارس، ماموریت‌های اجتماعی توسط «هوگو چاوز» رهبر فقید ونزوئلا به وجود آمد و به موجب آن در آخر هر هفته وزرا، فرمانداران، پزشکان،نامداران فرهنگی و ورزشی، دانشجویان پزشکی و روانپزشکی و همچنین مددکاران با هدف کمک به مردم بی‌بضاعت به مناطق فقیر کشور سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول