اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو: عملیات نظامی در غزه تا رسیدن به اهدافمان‌ ادامه می‌یابد

در حالی که مصر در تلاش برای برقراری آتش‌بس موقت میان حماس و رژیم صهیونیستی است، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد، عملیات نظامی در غزه تا رسیدن اسرائیل به اهدافش ادامه می‌یابد.

نتانیاهو: عملیات نظامی در غزه تا رسیدن به اهدافمان‌ ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روزنامه «هاآرتص»، بنیامین نتانیاهو امروز یکشنبه در جلسه کابینه این رژیم گفت، عملیات نظامی در غزه تا رسیدن رژیم صهیونیستی به اهدافش ادامه خواهد یافت.

وی با تسلیت گفتن به خاطر کشته شدن یک صهیونیست در حملات موشکی مقاومت، مدعی شد: «حماس هزینه سنگینی خواهد پرداخت. هر کسی که به سوی ما موشک پرتاب کند، مصونیت نخواهد داشت.»

نتانیاهو ادامه داد: « هر چه صبورتر باشیم، دشمن ما خواهد فهمید که نمی‌تواند ما را خسته و فرسوده سازد. عملیات غزه در صورت نیاز بعد از شروع سال تحصیلی نیز ادامه می‌یابد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد، حماس و داعش، دو شاخه یک درخت «مسموم» هستند.

هفته گذشته مذاکرات قاهره برای دستیابی به آتش‌بس طولانی میان حماس و رژیم صهیونیستی، به دنبال نقض آتش‌بس موقت متوقف شد. با این حال، مصر روز گذشته از تلاش‌های خود برای بازگرداندن دو طرف درگیر به پای میز مذاکرات خبر داد و از حماس و مقامات اسرائیلی خواست، طرح آتش‌بس یکماهه را بپذیرند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول