اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس‌جمهور سابق برزیل عنوان کرد

مطبوعات، مهم‌ترین گروه مخالف «دیلما روسف» در انتخابات ریاست جمهوری برزیل

رئیس‌جمهور سابق برزیل و حامی «دیلما روسف» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، مطبوعات را مهم‌ترین و اصلی‌ترین گروه مخالف وی در برزیل قلمداد کرد.

مطبوعات، مهم‌ترین گروه مخالف «دیلما روسف» در انتخابات ریاست جمهوری برزیل

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «لولا دا سیلوا» رئیس جمهور سابق برزیل، مطبوعات این کشور را برجسته‌ترین گروه مخالف «دیلما روسف» رئیس جمهور فعلی و کاندیدای دور بعدی انتخابات ریاست جمهری کشور دانست.

خبرگزاری برزیل در این خصوص نوشت: «دا سیلوا» طی مصاحبه‌ای از طریق تلویزیون ملی برزیل اعلام کرد: «روسف» به ایجاد تغییرات و اصلاحات در کشور با وجود تحمل سخت‌ترین شرایط ممکن در اواخر دوره رئیس جمهوری‌اش و رویارویی با مطبوعات کشورمان که در حال حاضر به اصلی‌ترین گروه مخالف وی تبدیل شده‌اند، تا‌کنون ادامه داده است.

به گزارش فارس، «لولا دا سیلوا» رئیس جمهور سابق برزیل در سال های 2003 تا 2010 طی آغاز تبلیغات کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال جاری بارها حمایت خود را از «دیلما روسف» (رئیس جمهور فعلی برزیل) اعلام کرده و همواره خواستار توجه بیشتر مردم به دست آوردهای وی در دوره خدمت رسانی‌اش به ملت برزیل بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول