اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

پس از مرگ ناگهانی کاندیدای قبلی

کاندیدای جدید حزب سوسیالیست برزیل در انتخابات ریاست جمهوری به زودی معرفی می‌شود

حزب سوسیالیست برزیل پس از حادثه هوایی که شماری از سیاستمداران از جمله کاندیدای این حزب در آن جان خود را از دست دادند به دنبال معرفی فردی مناسب به جای وی در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور است.

کاندیدای جدید حزب سوسیالیست برزیل در انتخابات ریاست جمهوری به زودی معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «مارینا سیلوا» وزیر سابق محیط زیست به احتمال زیاد نامزد جدید حزب سوسیالیست برزیل و به عنوان جایگزینی برای فرماندار سابق «ادواردو کامپوس» که چهارشنبه گذشته در سقوط هواپیما در ساحل «سائو پائولو» درگذشت، برای انتخابات ریاست جمهوری آینده برزیل معرفی خواهد شد.

خبرگزاری برزیل در این خصوص نوشت: در زمان ریاست جمهوری «لولا دا سیلوا» در سال 2008 «مارینا سیلوا» به عنوان وزیر محیط زیست خدمت می‌کرد اما چندی بعد در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی دولت وی استعفا داد.

«مارینا سیلوا» در انتخابات ریاست جمهوری سال 2010 برزیل به عنوان نامزد حزب سبز این کشور توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.

شواهد گواه بر این است که «مارینا سیلوا» به احتمال زیاد به جای «ادواردو کامپوس» به عنوان نامزد جدید حزب سوسیالیست برزیل در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور انتخاب می‌شود.

تصمیم نهایی در مورد کسی که به جای «ادواردو کامپوس» جایگزین می‌شود چهارشنبه آینده در نشست اعضای حزب سوسیالیست برزیل اعلام خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری برزیل قرار است در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برگزار شود.

به گزارش فارس، «مارینا سیلوا» 56 ساله سال گذشته میلادی پس از ناکامی در کسب امضای کافی برای ثبت حزب خود و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری برزیل به «کامپوس» پیوست؛ نظرسنجی‌ها نشان داده بود که «کامپوس» پس از «دیلما روسف» رئیس جمهوری برزیل و «آئسیو نوس» مخالف وی در مقام سوم قرار دارد اما بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی می‌گویند« مارینا سیلوا» ممکن است کاندیدای قوی باشد و دست کم از پیروزی «روسف» در دور نخست انتخابات در 5 اکتبر 2014 جلوگیری کند.

حمایت‌ها از وی در میان برزیلی‌هایی است که از رشد اقتصادی نامناسب، مالیات گزاف و خدمات درمانی ضعیف و آموزش ناکارآمد در عذاب هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول