اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تا ساعت 24 امشب

مهلت نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت ارشاد تمدید شد

مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به تعداد متقاضیان شرکت در آزمون سراسری قرآن، از تمدید مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا ساعت 24 امشب خبر داد.

مهلت نام‌نویسی در آزمون قرآن و عترت ارشاد تمدید شد

حجت الاسلام «علی پروانه» مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به تعداد متقاضیان شرکت در دوازدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد، اظهار داشت: تاکنون 56 هزار و 964 هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به درخواست‌ استان‌ها، مهلت نام‌نویسی در دوازدهمین دوره آزمون قرآن و عترت را تا ساعت 24 امشب تمدید کردیم.

اصفهان بیشترین و هرمزگان کمترین شرکت‌کننده در آزمون قرآن ارشاد را دارند

وی با بیان اینکه استان اصفهان تاکنون بیشترین متقاضی را برای شرکت در آزمون قرآن و عترت ارشاد داشته است، ادامه داد: تاکنون استان‌های اصفهان با 6 هزار و 81 نفر، خراسان رضوی با چهار هزار و 94 نفر، یزد با سه هزار و 720 نفر، سیستان‌وبلوچستان با سه هزار و 451 نفر، کرمان با سه هزار و 241 نفر، اردبیل با سه هزار و 123 نفر و تهران با دو هزار و 827 نفر بیشترین تعداد متقاضیان شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت ارشاد را داشته‌اند و استان هرمزگان نیز با 281 متقاضی کمترین ثبت‌نام کننده را داشته است.

حجت‌الاسلام پروانه با اشاره به اینکه رشته حفظ کل قرآن کریم بیشترین داوطلب را دارد، افزود: در رشته حفظ کل قرآن کریم 9 هزار و 74 نفر ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین در رشته‌های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم هفت هزار و 911 نفر، در بخش طرح قرآنی 1448 نیز پنج هزار و 619 نفر و در رشته حفظ جزء اول قرآن پنج هزار و 245 نفر آمادگی خود را برای شرکت در آزمون اعلام کرده‌اند.

به گزارش فارس، آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه چهارم مهرماه در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول