اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

اعلام انزجار ونزوئلا از جنایات رژیم صهیونیستی این بار در سازمان کشورهای آمریکایی

سفیر ونزوئلا در سازمان کشورهای آمریکایی بار دیگر انزجار این کشور را نسبت به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه اعلام کرد.

اعلام انزجار ونزوئلا از جنایات رژیم صهیونیستی این بار در سازمان کشورهای آمریکایی

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «روی چادرتون» سفیر ونزوئلا در سازمان کشورهای آمریکایی طی سخنرانی بین سفرای منطقه اعلام کرد که کشورش همچنان اقدامات رژیم غاصب اسرائیل را علیه مردم بی‌دفاع غزه محکوم کرده و خواستار ایجاد آتش‌بسی پایدار می‌باشد.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: «چادرتون» طی سخنرانی خود تأکید کرد، تاریخ ناخوشایند فلسطین دوباره درحال تکرار بوده، تاریخی که اولین بار در سال 1948 (1326) باعث کشته شدن هزاران تن از مردم بی‌گناه این کشور توسط اشغالگران صهیونیستی شده و همواره با خود لکه‌ای خونین بر تاریخ این کشور به جای گذاشته است.

وی در این جلسه از سایر کشورهای حاضر درخواست کرد که اقدامات نژادپرستانه و ناجوانمردانه رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان را محکوم کرده و مقابل آن سکوت نکنند.

«چادرتون» در پایان تأکید کرد که در حال حاضر ارتش رژیم اسرائیل در حال اجرای استراتژی‌های گوناگون نظامی خود علیه مردم غزه می‌باشد که این امر بسیار ناعادلانه محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، از همان روزهای ابتدایی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ونزوئلا این کشتار بی‌رحمانه را محکوم کرده و مردم این کشور در راه‌پیمایی گسترده‌ایی اعتراض خود نسبت به این جنایات را اعلام کردند.

وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز در نشست جنبش غیر متعهدها در تهران شرکت کرده بود و در آن نشست صریحاً به حمایت و پشتیبانی دولت ونزوئلا از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرده بود.

همچنین ونزوئلا با برپایی ستادهای جمع‌آوری کمک‌های بشر‌دوستانه برای مردم غزه اولین محموله کمک‌های خود را به فلسطین ارسال کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول