اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

بازگشایی ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی به غزه در اکوادور

وزارت امورخارجه اکوادور به همراه ستاد مقابله با بحران این کشور و همچنین مرکز حمایت از فلسطینیان در اکوادور ستادی را جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای فلسطینیان به راه انداخت.

بازگشایی ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی به غزه در اکوادور

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی اکوادور روز گذشته توسط وزارت امور خارجه این کشور باز شده و شروع به جمع‌آوری این کمک‌های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه کرده است.

خبرگزاری «آندس» در این خصوص نوشت: وزارت امور خارجه اکوادور همچنین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما همواره از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و آماده ارسال هرگونه کمک از جمله لوازم بهداشتی، پزشکی، غذایی و ... برای این منطقه هستیم.

«رافائل کوره‌آ» رئیس جمهور اکوادور چهارشنبه هفته گذشته به طور رسمی خبر داد که جهت مخالفت با جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی از سفر به این منطقه و ملاقات با مقامات این رژیم منصرف شده است.

به گزارش فارس، «رافائل کوره‌آ» رئیس جمهور و «ریکاردو پاتینیو» وزیر امور خارجه اکوادور بارها اعتراض خود نسبت به اقدامات اسرائیل را بیان کرده بودند و با بازگشایی سفارت خود در فلسطین به گونه‌ای دیگر حمایت اکوادور از این کشور را اعلام کردند.

شمار قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه از 7 جولای (16 تیر) تا‌کنون به 1939 شهید و 10 هزار زخمی رسیده است.

در طول این مدت اکثریت کشورهای آمریکای لاتین خاموش نمانده و با اعتراض علیه اقدامات رژیم صهیونیستی، آن‌ها را تنها محکوم این میدان اعلام کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول