اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در تظاهراتی

مردم بولیوی حمایت آمریکا از کشتار غزه را محکوم کردند+تصاویر

مردم بولیوی در تظاهراتی حمایت آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه را محکوم کرده و خواستار اتمام آن شدند.

مردم بولیوی حمایت آمریکا از کشتار غزه را محکوم کردند+تصاویر

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، مردم بولیوی روز گذشته طی تظاهراتی در شهر لاپاز پایتخت این کشور، اعتراض خود را نسبت به کمک‌های بی‌شمار ایالات متحده آمریکا از ارتش غاصب اسرائیل اعلام کرده و خواستار اتمام هرچه سریعتر آن شدند.

خبرگزاری «ای بی آی» در این خصوص نوشت: تظاهرات انجام شده که توسط حزب سیاسی جنبش سوسیالیم بولیوی به دستور «اوو مورالس» رئیس جمهور این کشور سازماندهی و انجام شده بود از سوی اکثریت اقشار جامعه برگزار شد.

بولیویایی‌ها طی این اعتراضات اعلام کردند که تا دست نکشیدن اسرائیل از ریختن خون مظلومان فلسطینی همدردی و حمایت خود را از این مردم بی‌گناه در سراسر جوامع بین‌المللی فریاد خواهند زد.

«خوآن کارلوس تروخیو» یکی از رهبران این تظاهرات در بین معترضان تأکید کرد: جنایات اسرائیل با همکاری آمریکا امری نابخشودنی در تمامی تاریخ محسوب می‌شود.

مردم بولیوی همچنین با تجمع مقابل سفارت آمریکا در این کشور بار دیگر فریاد اعتراض خود نسبت به اقدامات ناعادلانه آمریکا و اسرائیل را به گوش همگان رسانیدند.

آن‌ها با حمل پرچم‌های فلسطین به منظور حمایت از ملت این کشور اعلام کردند: ما اینجا جمع شده‌ایم تا اعتراض خود را نسبت به دخالت‌ها و حمایت‌های آمریکا در این قتل عام تاریخی اعلام کنیم.

قابل ذکر است در این تظاهرات «یاسر اتمار» رهبر جامعه فلسطینی در بولیوی نیز حضور داشته که طی یک سخنرانی تاکید داشت که تظاهرات ضداسرائیلی به معنای مخالفت با صهیونیسم جهانی به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، شمار قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه از 7 جولای (16 تیر) تا‌کنون به 1898 شهید و 9 هزار و 837 زخمی رسیده است.

در طول این مدت اکثریت کشورهای آمریکای لاتین خاموش نمانده و با اعتراض علیه اقدامات رژیم صهیونیستی، آن‌ها را تنها محکوم این میدان اعلام کردند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول